Bu Logoyu Ben Mi Yaptım? Vay Canına!!! | Tasarlatasarlat
Cam Araç & GereçGarantiliTamamlandı
Bu Logoyu Ben Mi Yaptım? Vay Canına!!!
S
AçanSelinAysuçevrimdışı
Merhaba ev dekorasyon ürünleri, züccaciye, mutfak gereçleri satacak olan e ticaret firmamız için markalaşmaya açık göz alıcı dikkat çekici bir logo aramaktayız.
Tasarımcının Tamam Oldu Diyeceği Bir Logo Arıyoruz. Emeklerinize sağlık şimdiden
Marka veya Şirket AdıZORUNLU
HOMEKOLİK
Yarışma Konusunun Özeti
ZORUNLU
Merhaba ev dekorasyon ürünleri, züccaciye, mutfak gereçleri satacak olan e ticaret firmamız için markalaşmaya açık göz alıcı dikkat çekici bir logo aramaktayız.
Yarışma KonusuZORUNLU
Bu logo internet üzerinden satışta ayrıca perakende satışımızda kullanılacaktır. Bir nevi tasarımcının referansı olacağına inanmaktayız. Sattığımız ürün yelpazesı mutfak gereçleri (yemek takımı, kaşık çatal vs) , ev dekor ürünleri(gondol takımları ,avize şamdan,abajur vs) şeklindedir yani mobilya ve beyaz eşya dışında satılan tüm ev gereçlerini kapsamaktadır. Ayrıca çiçeksepetinde de satış yapmaktayız hediye kapsamında ürünlerde bulunmaktadır.
Müşterilerde bağımlılık yapacak derecede farklı ve özel parçaların satılması ve sürekli güncellenmesi
Olmasını İstedikleriniz ve İstemedikleriniz ?
Ben tasarımcı değilim bunu tasarımcılara bırakıyorum. Sınırları zorlayan insanları severim. Ama çocuksu bir tasarımdan ziyade gerçekten logo tanımına uygun asil bir tasarım beni daha fazla tatmin eder.
Örnek Verebileceğiniz Beğendiğiniz Tasarımlar?
karacahome logoso geyik baya hoş
puma logosu
ptt logo mesela kuş resmını çizgilerle çalışmışlar dikkatlı bakınca kuşu görüyorsun hoş bence
bmw logoso
mercedes, wolksvagen gibi araba markaları logoları vs gibi