Genel yorumları yalnızca yarışma sahibi ve yarışma yöneticileri yazabilir. Tasarımcılar kendi tasarımları üzerinden özel yorum yapabilir.
Hayırlı olsun.
Seraps ?
Hayirli olsun
Arkadaşlar sadece merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamayın lütfen?<br>Neden logo tasarımlarında sadece MOCKUP ile sunum yapılıyor gerçek görüntü vector tasarımın renkleri v.s. olsa daha iyi olmaz mı?<br>
Tüm yarışmalar gizli olsa daha iyi ve keyifli olacak
Bu yarışma daha öncelerde de açılmamış mıydı?
@Hello Evet, daha önceden "Furkan Köktaş Mimarlık" logosu için 2 ayrı yarışma açılmıştı. Yarışmalar kazanan seçilmeden iptal edilmişti.
Mualtun #198 #111 kartvizitler birbirine benzemiyormu. Hatta logolar bile aynı olacakmıs neredeyse :D
Sayın OZD bana ait olan ve beğeni alan #12 #32 #36 #51 nolu tasarımlarıma bakarsan eğer beğeni alan tasarımların başkaları tarafından görülüp geliştirildiğini görebilirsin. Buna rağmen bu konu hakkında herhangi bir rapor veya yorum dahi olsun herhangi bir işlemde bulunmadım. Benim tasarladığım logo yarışma sahibinin verdiği kritik doğrultusunda kendi tasarımlarımın gelişmiş halidir. Burada amaç yarışma sahibinin aradığı tasarımı bulması.
Kartvizit konusuna gelince, bu iş hakkındaki eğitim durumunuzu bilmiyorum fakat benim uzun yıllar aldığım grafik tasarım eğitimimde öğrendiğim bilgiler doğrultusunda şunu söyleyebilirim ki, belirli bir logo olduktan sonra kartvizit konusunda yapabileceğiniz tasarımlar sınırlı olduğu için tasarımlarını birbirine benzeme ihtimali yüksektir. Buna rağmen bahsi gecen tasarımın %30 kuralı dışında kaldığını söyleyebilirim. Tasarım konuları hakkında bu işin yasal yükümlülüklerini bilmeden değil tasarım yapmak, bu tarz bir suçlayıcı ifadede bile bulunmak etik bir davranış değildir. Saygılar.
Mualtun Bilgiler için teşekkürler. Ama ben aksini ifade edecek bir durudan bahsetmemeye calısmıstım. Elbette bircok fikirlerler birbirine benzebilir. Bu kacınılmazdr zaten. Ben calişirken sizn bahsettgnz calişmalara göz atmadm denkte gelmedm. Siz aksi bir durumu düşünüyorsanız gercektwn yanılıyosunuz. Ama tabi amaç secmek. Bol sanslar :)
Arkadaşlar emekleriniz ve değerli vakitleriniz için hepinize teşekkür ederiz. Birbirinden güzel tasarımlar geldi. Seçimi birkaç gün içerisinde yapacağız. Herkese başarılar.
Tebrikler