Ben çocukluğumdan beri bu mesleyi yaptım.İlk bilgisayarımı aldığımda paintde nesneler çizerdim.Yıllar geçtikce photoshop,illustrator ve diger uygulamaları yavaş-yavaş öğrenmeye başladım.Ve sonuçta başarılı bir tasarımcı oldum.Kendim şuan tasarımcı olarak çalışıyorum.Bu siteye de boş vakitlerimde ek gelir kazanmak için kayıt oldum. Çalışmalarımdan memnun kalacağınıza eminim..
Yarışma, proje ve hazır logo alışverişi yapan iş sahiplerinin tasarımcı hakkında bıraktığı puan ve yorumlar.
0 puanlanmış tasarım üzerinden.
Henüz değerlendirme yok.