Behzat Sezen
Merhaba benim adım Behzat. İstanbul Aydın Üniversitesinde 3. Sınıf olarak Görsel İletişim Tasarımı bölümünü okumaktayım. Kullandığım programlar: -IA -PS -DW -ID
Tasarımcının yarışmalarda sunduğu ve public gösterime uygun çalışmaları.