
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Mimarlık Fakültesi 2. Sınıf öğrencisiyim. Bilgisayar kullanmakla aram çok iyidir. Son 2-3 yıldır Photoshop, Illustrator, İndesign vb. programlara merak salmış durumdayım. Bu işi tamamen tasarımcı yönümün ortaya çıkması ve yeni bir şeylerden ilham almak için yapıyorum.
Tasarımcının yarışmalarda sunduğu ve public gösterime uygun çalışmaları.