Anadolu meslek lisesi Grafik Tasarım bölümü okudum. Ön lisansımı (örgün öğretim) Akdeniz Üni. Güzel sanatlar Meslek Yüksekokulunu bir sene sürdürebildim daha sonra Atatürk Üniversitesi açık öğretim Reklamcılık bölümü ön lisansımı tamamladım. Lisedeyken 1'i staj (matbaa) kısa süreli olarak 4 farklı reklam ajansında bulundum. Uzun süre farklı sektörde geçimimi sağlayıp düzenimi kurduktan sonra artık kendi mesleğime yönelip yoğunlaşmaya karar verdim. Burası benim için bir umut ışığı olacak.
Yarışma, proje ve hazır logo alışverişi yapan iş sahiplerinin tasarımcı hakkında bıraktığı puan ve yorumlar.
0 puanlanmış tasarım üzerinden.
Henüz değerlendirme yok.