Merhaba, Tıp Fakültesi 4.sınıf öğrencisiyim ve aynı zamanda profesyonel anlamda grafik tasa rımla uğraşıyorum.
Yarışma, proje ve hazır logo alışverişi yapan iş sahiplerinin tasarımcı hakkında bıraktığı puan ve yorumlar.
0 puanlanmış tasarım üzerinden.
Henüz değerlendirme yok.