Merhaba, Tıp Fakültesi 4.sınıf öğrencisiyim ve aynı zamanda profesyonel anlamda grafik tasa rımla uğraşıyorum.
Tasarımcının yarışmalarda sunduğu ve public gösterime uygun çalışmaları.