
Meslek Lisesi Grafik bölümü okuyorum. Kendimi bu alanda az çok geliştirmek istiyorum Yaptığım tasarımların iyi yada kötü olduğunu katıldığım yarışmalarda öğrenmek istiyorum. Herkese başarılar diliyorum.
Tasarımcının yarışmalarda sunduğu ve public gösterime uygun çalışmaları.