
Meslek Lisesi Grafik bölümü okuyorum. Kendimi bu alanda az çok geliştirmek istiyorum Yaptığım tasarımların iyi yada kötü olduğunu katıldığım yarışmalarda öğrenmek istiyorum. Herkese başarılar diliyorum.
Portfolyoya eklediği yarışma tasarımları ve kendi yüklediği bağımsız portfolyo işleri.