Meslek Lisesi Grafik bölümü okuyorum. Kendimi bu alanda az çok geliştirmek istiyorum Yaptığım tasarımların iyi yada kötü olduğunu katıldığım yarışmalarda öğrenmek istiyorum. Herkese başarılar diliyorum.
Bu tasarımcının topluluk tarafından en çok kalplenen işleri ve beğenen kişiler.