Merhaba arkadaslar
Danısmanlık merkezı ıcın hazırlık yapıyorum. En ıyı tasarımı bulacagımıza emınım. Isım GaLeN-İst Psikoloji olacak
Şimdiden emeğinize sağlık
Merhaba arkadaslar
Danısmanlık merkezı ıcın hazırlık yapıyorum. En ıyı tasarımı bulacagımıza emınım. Isım GaLeN-İst Psikoloji olacak
Şimdiden emeğinize sağlık
Yarışma KonusuZORUNLU
Logo tasarımı ıstıyorum. Zarıf ince el yazılı bır tasarım olabılır. GLN harflerı buyuk -İst olacak. Psikoloji alanı yetiskın ve cocuklara hıtap edecek bır tasarım harıka olacaktır.
Hedef Kitleniz?
Yetişkin çocuk ve ergen danısanlar ıcın.
Olmasını İstedikleriniz ve İstemedikleriniz ?
GaLeN-İst şeklinde ince yazım el yazısı olabılır ya da GLN harflerı ıc ıce gecmıs bır sembol halınde olabılır